Меню сайту
Зарубіжна лі-ра
Виховна робота
Block title
|
Урок зі світової літератури в 5 класі «О.С. Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила»Мета: ознайомити школярів з основними датами життя О.С. Пушкіна; формувати навички роботи з текстом; удосконалювати навички виразного читання та образного мислення; виховувати кращі людські якості. Обладнання: портрет О. С. Пушкіна, виставка книг письменника, ілюстрації до казок О.С. Пушкіна; презентація до уроку; мультфільм «У лукомор’я дуб зеленый»; клубок ниток Тип уроку: засвоєння нового матеріалу Епіграф: «Що за розкіш ці казки, кожна є поема» О.С. Пушкін Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Мотивація навчальної діяльності Чи любите ви читати казки? А слухати? Сьогодні ми відкриємо потайні двері в добру, казкову країну «Лукомор′є» і познайомимося з її жителями. Адже в казках завжди дива, несподіванки, приємні сюрпризи. А щоб дива збувалися, ви повинні бути в доброму настрої, відповідати на запитання, думати і бути активними на уроці. ІІІ. Оголошення теми та мети уроку Сьогодні ми помандруємо до Росії, в гості до видатного російського письменника, поета, казкаря Олександра Сергійовича Пушкіна. У листі до брата він написав: «Що за розкіш ці казки, кожна є поема». Запис теми уроку в зошит І V. Робота над темою уроку
З дитинства кожному з нас відомі казки О.С. Пушкіна, їх нам розповідають батьки, бабусі, дідусі. Письменником було написано 7 казок, 5 з них ви, мабуть, добре знаєте. Давайте перевіримо. Для вас відеодиктант «Вгадай казку О.С. Пушкіна» Відеодиктант «Вгадай казку О.С. Пушкіна» Ще Олександр Сергійович написав казки «Сказка о Медведихе» та «Жених».
Тези розповіді
Он видит сумрачный курган; у ног Людмилы спит… (Руслан)
У 1828 р. було надруковане знамените «зібрання» російських казок «Край лукомор'я дуб зелений...» Перегляд мультфільму «У лукоморья дуб зеленый»
- Які враження справляє на вас вступ до поеми «Руслан і Людмила»? - Чому, на вашу думку, його називають «зібранням» російських казок? - Згадайте особливості побудови казок. Що зближує пролог і казку?
Чи зрозумілі вам слова «лукоморье», «златая», «дол», «брег», «пленяет», «чахнет»? (Це застарілі слова, які означають: старовинна народна, а також поетична назва морської затоки; золота; долина; берег; полонить; ставати слабосилим, кволим, втрачати силу, здоров'я.) Як ви вважаєте, чому поет використовує застарілі слова? V. Закріплення теми уроку 1. Робота з підручником Виразне читання вступу до поеми (переклад на українську мову)
Визначити тему (про що) вступу до поеми та головну думку
Назви якомога більше героїв, котрі зустрічаються у пролозі «Край лукомор’я..».
Поєднайте в логічні пари предмет та його ознаку Дуб бурий ланцюг грізний кіт руський доріжки смарагдові страхіття чудові берег зелений витязі нечувані хвилі невідомі ватаг дикий цар золотий вовк морський дух учений
У вступі, як у справжній народній казці, сплелося чарівне і реальне. Доведіть це прикладами з тексту, запишіть в таблицю.
VІ. Підсумок уроку 1. Бесіда - Казки О.С. Пушкіна пронизані не тільки чарівністю, таємничістю, а ще й вчать добру, справедливості, в них багато гумору. - Назвіть позитивних і негативних героїв творів письменника 2. Інтерактивна вправа «Закінчи речення»
На уроці я… 3. Висновок вчителя В пролозі поет стверджує, що і простонародне може бути прекрасним, в цьому творі автор довів, що любити батьківщину – це насамперед цінити народну творчість, багатство душі простого російського народу. Читайте Пушкіна, вивчайте Пушкіна, а головне – любіть Пушкіна. VІІ. Домашнє завдання
Презентация
Смотреть еще презентации из раздела Педагогика Презентация
Смотреть еще презентации из раздела Педагогика |
Пошук
Українська мова
Іноземні мови
|
||||